طراحی سایت کاندیدای مجلس

طراحی سایت کاندیدای مجلس

طراحی سایت کاندیدای مجلس

کاندید ها و نامزد های انتخابات مجلس که میخواهند پا به عرصه رقابت و تبلیغات برای حضور به عنوان نماینده مردم در مجلس بگذارند بعد از تایید صلاحیت وارد مرحله معرفی و تبلیغات میشوند تا خود را به تمامی و اکثر مردم و جمعیت منطقه ، روستا و شهری که میخواهند نماینده آنها در مجلس شورای اسلامی باشند بشناسانند.

از این رو فضای اینترنت و وب را که یکی از فراگیرترین و پرمخاطبترین رسانه ها تبلیغاتی که بعد از تلویزیون دومین رسانه پرمخاطب و جوان کشور میباشد و جمعیت اصلی رائ دهندگان را تشکیل میدهد را نباید از دست داد.

برای هر کاندیدا مجلس و نامزد حضور در انتخابات مجلس طراحی سایت کاندیدای مجلس ، یکی از اصلی ترین گزینه های لازم جهت تبلیغ در فضای اینترنت میباشد.

طراحی سایت کاندیدای مجلس برای معرفی کامل و بیوگرافی شخص کاندیدا بهترین محل میباشد که همه ی مخاطبان و طرفداران با دسترسی راحت به وب سایت کاندیدا و نامزد انتخابی خود رفته و تمامی مشخصات و سوابق شغلی ، تحصیلاتی کاندیدا را مورد مطالعه قرار دهند.

از جمله مهمترین استفاده ها از طراحی سایت برای نماینده مجلس استفاده به عنوان مرجع مورد تایید کاندیدای مورد نظر از بابت اطلاع رسانی باشد.

طراحی + راه اندازی + دامنه رایگان (.ir) + میزبان وب

از جمله اطلاع رسانی جلسات مردمی کاندیدا ، برنامه های اجرایی کاندیدا که با تمامی جزئیات و شرح کامل میتوان در سایت کاندیدای انتخابات مجلس مطرح کرد. درج تصاویر و گالری عکس نامزد مجلس در سایت مورد نظر خود نیز روش های تاثیر گذار در مخاطب میباشد.­
از جمله امکانات طراحی سایت ویژه برای کاندیدا های انتخابات مجلس میتوان :

معرفی و بیوگرافی
آمار بازدید
گالری تصاویر
گالری فیلم
گالری صوتی
انتشار اخبار
ارتباط با مردم
افتخارات و سوابق
پیشنهادات و انتقادات
معرفی برنامه و عملکرد کاندیدا
پیوند ها و لینک های مرتبط و مفید

جهت سفارش و اطلاع کامل از شرایط و هزینه ها با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

خدمات طراحی سایت کاندیدای مجلس برای تمام کشور و برای تمامی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح کشور با مناسب ترین و ارزان ترین هزینه و بالاترین کیفیت طراحی میگردد.

برای ایجاد امنیت بالا و جلوگیری از فیلتر شدن سایت، نام سایت شما در سامانه وزارت ارشاد بصورت رایگان ثبت خواهد شد

سرویسهای جانبی برای معرفی نمایندگان محترم:

  • سرویس ارسال پیامک
  • سرویس ارسال ایمیل انبوه و تبلیغاتی
  • طراحی پوستر و تبلیغات چاپی
  • چاپ بروشور و هدایای تبلیغاتی
  • انجام کلیه امور چاپی

طراحی و راه اندازی سایت فقط 399 هزار تومان

09123844412
حیدرنیا